28 kwietnia 2022 r.
Szkolenie online dla branży medycznej

Temat szkolenia: Komunikacja z wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

Przygotuj rejestrację medyczną na profesjonalną obsługę najbardziej wymagających pacjentów i stresujące sytuacje w placówce medycznej.

Szkolenie Trudny pacjent

Miejsce: ONLINE

Termin: 28.04, godz. 10-15

Dzięki szkoleniu pracownicy rejestracji:

Zyskają wiedzę, praktyczne wskazówki oraz schematy rozmów i zachowań w sytuacjach roszczeniowych, reklamacyjnych i konfliktowych.

Wdrożą standardy obsługi, dzieki którym placówka nie straci nawet najbardziej wymagających pacjentów.

Opanują stres związany z nieprzyjemnymi lub konfliktowymi sytuacjami w podmiocie ochrony zdrowia.

„Komunikacja z wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?” to kompleksowe, praktyczne szkolenie dla zespołu rejestracji przygotowujące pracowników placówek medycznych na profesjonalną obsługę klientów w stresujących warunkach.

Zapraszamy 28.04 w godz. 10-15 na szkolenie online na żywo z ekspertem.

Kurs Komunikacja z trudnym pacjentem

szkolenie online

5 godzin szkolenia
z ekspertem

ćwiczenia i praktyczne
wskazówki

Program szkolenia

Moduł 1: Jak nie dopuścić do "trudnych sytuacji w placówce medycznej?

W tym module poznasz błędy komunikacyjne stosowane przez pracowników rejestracji, które mogą spowodować, że konkretny problem jest trudny do rozwiązania lub powoduje eskalację sytuacji konfliktowej. Przyjrzymy się m.in. takim aspektom jak treść wypowiedzi, akcent i ton głosu, płynność mówienia, mimika i gesty a także wygląd, ubiór.

Moduł 2: Odpowiednie przygotowanie personelu na stresujące sytuacje w ośrodku ochrony zdrowia

Kto i w jakich sytuacjach odbierany jest przez pracowników rejestracji jako "trudny pacjent"? Co powoduje, że pacjenci odbierani są jako agresywni i jakie zachowania i okoliczności ich prowokują? Jakich sformułowań należy unikać a jakie stosować w komunikacji ze zdenerwowaną osobą? Ten moduł pokaże pracownikom, jak się odpowiednio przygotować na rozmowę z niezadowolonym, wzburzonym pacjentem.
W programie także:
- Metody pomagające dostosować się do sposobu przekazu pacjenta - ćwiczenia
- Zamiana zwrotów o negatywnym wydźwięku w sformułowania łagodzące konflikt - ćwiczenia
Uczestnicy otrzymają instrukcje PDF:
- Najczęściej używane zwroty o negatywnym wydźwięku stosowane przez rejestratorki - czym je zastąpić?
- Technika "5 kroków radzenia sobie w kryzysie"

Moduł 3: Praca w rejestracji a... psychologia. Typy pacjentów i odpowiednia komunikacja

Czy z każdym pacjentem należy prowadzić rozmowę w ten sam sposób? W trzecim module poznasz najczęściej występujące typy osobowości wśród ludzi oraz sposoby na ich trafne rozpoznanie. Dowiesz się, jak rozmawiać z przedstawicielami każdego typu osobowości, by komunikacja była skuteczna i doprowadziła do konsensusu.
W programie także:
- Rozpoznawanie typów osobowości pacjenta i dostosowanie komunikacji
- Omówienie przypadków "trudnych"/wymagających pacjentów - Instrukcja PDF: Jak rozpoznać typ osobowości pacjenta i jak z nim rozmawiać?

Moduł 4: Jak zachować spokój nawet w najbardziej stresujących sytuacjach?

Pacjent był trudny, a może to pracownikom rejestracji zabrakło cierpliwości, umiejętności, by go profesjonalnie obsłużyć? W tym module skupimy się na tym, jak uniknąć błędu atrybucji - największej przeszkody w skutecznej komunikacji z wymagającym pacjentem. Poznasz 8 konkretnych działań, które warto podjąć, aby szybko zapanować nad zaogniającą się sytuacją.
W programie także:
- Opanowanie trudnej sytuacji - instrukcje
- Radzenie sobie ze stresem

Moduł 5: Asertywne działanie w pracy rejestracji medycznej

Czym jest asertywność i dlaczego jest tak ważna w obsłudze pacjentów, szczególnie gdy są oni agresywni, opryskliwi, krzyczą, lub naruszają przestrzeń i godność osobistą pracowników? W piątym module na konkretnych przykładach i gotowych sformułowaniach poznasz techniki asertywnego stawiania granic w 5 krokach.
W programie także:
- Asertywność osobista - analiza i trening warsztatowy
- Asertywne techniki komunikacji na przykładach
Uczestnicy otrzymają instrukcje PDF:
-Asertywność w rejestracji medycznej. Technika 5 kroków z przykładami
- Asertywność w rejestracji medycznej. Technika zdartej płyty
-Asertywność w rejestracji medycznej. Technika zasłony dymnej

Kup bilet na szkolenie

SZKOLENIE STACJONARNE

Komunikacja z wymagającym pacjentem.
Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

199 zł

cena netto za 1 os.

TRWA PRZEDSPRZEDAŻ!

Cena regularna: 249 zł

  • bilet na szkolenie stacjonarne
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Kup bilet na szkolenie

SZKOLENIE STACJONARNE
w Warszawie
22 kwietnia, godz. 10-15

wyprzedane!

+ 23% VAT

  • bilet dla 1 os. na szkolenie stacjonarne z ekspertem
  • scenki i warsztaty na żywo
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • kawa, herbata, przekąski w trakcie szkolenia

SZKOLENIE ONLINE
na żywo
28 kwietnia, godz. 10-15

249 zł netto

+ 23% VAT

  • bilet dla 1 os. na szkolenie online
  • możliwości zadawania pytań na czacie 
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Liczba miejsc ograniczona! Zapisy zamkniemy po osiągnięciu limitu miejsc.

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów placówek medycznych, którzy chcą profesjonalnie rozwiązywać sytuacje konfliktowe w klinice

Właścicieli placówek medycznych, którym zależy na profesjonalnym wizerunku firmy i dobrych rekomendacjach pacjentów.

Pracowników rejestracji gotowych poznać sprawdzone schematy obsługi wymagających pacjentów, dzięki którym będą przygotowani na stresujące sytuacje.

Poznaj szkoleniowca

Urszula łaskawiec
Urszula Łaskawiec

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.

Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line. Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.

Miejsce szkolenia

Szkolenie online „Komunikacja z wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?” odbędzie się 28 kwietnia w godz. 10-15.

Link do wirtualnego pokoju szkoleniowego otrzymasz mailem.

Szkolenie Urszula Łaskawiec

Miejsce szkolenia

Szkolenie stacjonarne „Komunikacja z wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?” odbędzie się 22 kwietnia w godz. 10-15 w siedzibie Medidesk, przy ul. Niegolewskiego 17 w Warszawie.


Szkolenie online odbędzie się 28 kwietnia w godz. 10-15. Link do wirtualnego pokoju szkoleniowego otrzymasz mailem.

Szkolenie Urszula Łaskawiec

Opinie o szkoleniach rejestracji Medidesk

Aleksandra Szemietuk

Ultramedica
Dyrektor Kliniki

Polecam szkolenie Urszuli Łaskawiec. Pomogła nam przeanalizować sposób pracy i opieki nad pacjentami, wskazała kierunek, w którym powinna się rozwijać obsługa naszego klienta. Omówiła słabe i mocne punkty. Warsztatowe zajęcia to rewelacyjny sposób na dopracowanie umiejętności prowadzenia rozmów z pacjentami. Bardzo trudno jest znaleźć dobrej jakości szkolenia i trenera dla branży zdrowotnej. Polecam współpracę z Urszulą Łaskawiec, której wiedza i kompetencje są niezwykle cenne w serwisie i rozwoju usług medycznych.

Olga Kołda

Las-Med Rehabilitacja
Manager kliniki

Urszula Łaskawiec dała się nam poznać jako trener bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, który w sposób przyjazny dla kursanta potrafi przekazać wiedzę teoretyczną. Moi pracownicy dużo skorzystali na szkoleniach z obsługi pacjenta w placówce medycznej. W codziennej pracy widać zmianę ich zachowania i sposobu rozmowy z pacjentami. Po zakończonych szkoleniach Ula przeprowadziła dodatkowo w naszej placówce Test Tajemniczego Pacjenta, który zweryfikował umiejętności nabyte przez pracowników rejestracji.

Ewa Okpisz

Klinika Dr Beata Dethloff
Dyrektor ds. administracyjnych

Pani Urszuli Łaskawiec dziękuję za przeprowadzone szkolenia dotyczącego weryfikacji prowadzonych rozmów telefonicznych dla personelu recepcji. Doświadczenia zdobyte podczas szkoleń dały nieocenione korzyści personelowi recepcji, a zdobyta wiedza przełożyła się na efektywność całego zespołu. Z przyjemnością mogę polecić Panią Urszulę Łaskawiec jako solidnego szkoleniowca, który umie przekazać wiedzę oraz zwrócić uwagę na ważne kwestie wymagające poprawy czy dopracowania.

FAQ

Lista zapisów na szkolenie stacjonarne została zamknięta. Zapraszamy do zapisów na szkolenie online. 

Szkolenie online odbędzie się 28 kwietnia w godz. 10-15. Link do pokoju szkoleniowego otrzymasz mailem po opłaceniu biletu.

1. Dodaj produkt do koszyka, wybierając tyle sztuk, ile osób weźmie udział w szkoleniu.

Cena za szkolenie jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. 

2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

3. Jeśli z jednej placówki medycznej na szkolenie zarejestrowałeś więcej niż jedną osobę, na adres: kontakt@medidesk.edu.pl wyślij e-mail z listą uczestników.

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Po wypełnieniu formularza zamówienia (patrz. W jaki sposób mogę kupić bilet na szkolenie?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia.

Imienny certyfikat każdy z uczestników otrzyma mailem po zakończeniu szkolenia.

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.

SZKOLENIE: Komunikacja z wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

Potrzebujesz więcej informacji na temat warsztatu?
Czekamy na Twoją wiadomość!