Szkolenie dla branży medycznej

Skuteczna rejestracja medyczna. Podnieś jakość i efektywność obsługi pacjenta

Chcesz poprawić skuteczność pracy rejestracji w Twojej placówce medycznej i umawiać więcej wizyt?

Szkolenie Rejestracja Medyczna

Czego się dowiesz podczas szkolenia?

Poznasz sprawdzone zasady, schematy i instrukcje profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce medycznej

Jak poprawić efektywność i zoptymalizować czas wykonywania codziennych działań w rejestarcji medycznej

Sprawdzisz, co osłabia komunikację z pacjentem i poznasz sposoby na ujednolicenie lub wypracowanie nowych standardów obsługi

Zarezerwuj termin szkolenia dla zespołu

Cena: od 1390 zł

Cena (netto): od 1390 zł - wycena indywidualna.

Informacje i rezerwacje: szkolenia@medidesk.com

Cena zawiera:

- Szkolenie stacjonarne w placówce
- Materiały szkoleniowe
- Imienne certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu
- Rekomendacje dla pracowników rejestracji medycznej

Szkolenie stacjonarne "Skuteczna rejestracja medyczna. Podnieś jakość i efektywność obsługi pacjenta"

Wymiar czasowy: ok. 3.5 h

Forma szkolenia: stacjonarne w siedzibie klienta

Terminy szkolenia: do ustalenia indywidualnie z trenerem

Prowadzący: Urszula Łaskawiec /
Grażyna Kawka

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerowie i kadra zarządzająca placówek medycznych

Pracownicy rejestracji medycznej oraz call center

Szkolenie obejmuje:

Omówienie struktury i sposobu prowadzenia rozmów z uwzględnieniem ich poszczególnych etapów

Wyjaśnienie pojęcia „Aktywnego słuchania” wraz z przykładami odpowiedniego zastosowania poszczególnych metod - ćwiczenia

Uświadomienie jak ważna jest postawa i zaangażowanie pracownika w kontakcie z pacjentem

Formułowanie jasnych i zrozumiałych dla pacjenta komunikatów

Optymalizację przebiegu rozmowy - zwiększenie świadomości o wpływie na wizerunek placówki sposobów prowadzenia rozmowy i asertywnego podejścia do pacjenta

Wyjaśnienie dlaczego i w jakim celu warto informować pacjentów o korzyściach oraz rekomendować usługi placówki medycznej

Ujednolicenie lub ustalenie standardów obsługi pacjenta

Omówienie negatywnego wpływu jaki niosą ze sobą tzw. “osłabiacze” rozmów w komunikacji z pacjentem

Finalizację rozmów – „zamykania rozmów”

Wspólny odsłuch rozmów oraz udzielenie odpowiednich rekomendacji

Poznaj naszych szkoleniowców

Urszula łaskawiec
Urszula Łaskawiec

Certyfikowany Trener Umiejętności Miękkich oraz Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem

Grazyna Kawka
Grażyna Kawka

Trener i coach z 18-letnim doświadczeniem w rozwoju zespołów, liderów i menedżerów. Dyplomowany trener umiejętności miękkich. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami w biznesie tradycyjnym i matrycowym.

Nasi wybrani klienci

Jak szkolimy?

Analiza rejestracji

Analizujemy dotychczasowe sposoby obsługi pacjenta w poszukiwaniu elementów wymagających poprawy. Badamy potrzeby zespołów i pacjentów danej placówki medycznej.

Najlepsze praktyki

Wskazujemy w oparciu o zdiagnozowane obszary i potrzeby pracowników rejestracji i managerów, a także pacjentów najlepsze praktyki w branży medycznej w Polsce. Pokazujemy narzędzia i rozwiązania.

Świczenia i warsztaty

Dzięki wspólnej pracy wprowadzamy teorię w życie. Ustalamy zasady działania w nowej rzeczywistości. Szkolimy, prowadzimy warsztaty, ćwiczymy konkretne kompetencje.

Opinie o szkoleniach

Aleksandra Szemietuk

Ultramedica
Dyrektor Kliniki

Polecam szkolenie Urszuli Łaskawiec. Pomogła nam przeanalizować sposób pracy i opieki nad pacjentami, wskazała kierunek, w którym powinna się rozwijać obsługa naszego klienta. Omówiła słabe i mocne punkty. Warsztatowe zajęcia to rewelacyjny sposób na dopracowanie umiejętności prowadzenia rozmów z pacjentami. Bardzo trudno jest znaleźć dobrej jakości szkolenia i trenera dla branży zdrowotnej. Polecam współpracę z Urszulą Łaskawiec, której wiedza i kompetencje są niezwykle cenne w serwisie i rozwoju usług medycznych.

Olga Kołda

Las-Med Rehabilitacja
Manager kliniki

Urszula Łaskawiec dała się nam poznać jako trener bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, który w sposób przyjazny dla kursanta potrafi przekazać wiedzę teoretyczną. Moi pracownicy dużo skorzystali na szkoleniach z obsługi pacjenta w placówce medycznej. W codziennej pracy widać zmianę ich zachowania i sposobu rozmowy z pacjentami. Po zakończonych szkoleniach Ula przeprowadziła dodatkowo w naszej placówce Test Tajemniczego Pacjenta, który zweryfikował umiejętności nabyte przez pracowników rejestracji.

Ewa Okpisz

Klinika Dr Beata Dethloff
Dyrektor ds. administracyjnych

Pani Urszuli Łaskawiec dziękuję za przeprowadzone szkolenia dotyczącego weryfikacji prowadzonych rozmów telefonicznych dla personelu recepcji. Doświadczenia zdobyte podczas szkoleń dały nieocenione korzyści personelowi recepcji, a zdobyta wiedza przełożyła się na efektywność całego zespołu. Z przyjemnością mogę polecić Panią Urszulę Łaskawiec jako solidnego szkoleniowca, który umie przekazać wiedzę oraz zwrócić uwagę na ważne kwestie wymagające poprawy czy dopracowania.

FAQ

Jedną grupę szkoleniową stanowi od 3 do 10 osób.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dedykowany zestaw materiałów.

Szkolenia przeprowadzane są na terenie całej Polski, najczęściej w placówce medycznej zgłaszającej uczestników.

Za szkolenie należy zapłać przelewem na podstawie wystawionej faktury.

Fakturę wystawiamy na podstawie podpisanego przez Klienta zlecenia. Zlecenie potwierdza rodzaj szkolenia, ilość osób biorących w nim udział, a także kwotę. Na podstawie zlecenie wystawiana jest faktura. Może zostać ona przesłana mailowo na wskazany adres e-mail lub drogą pocztową na adres placówki medycznej.

Napisz maila ze zgłoszeniem na adres: szkolenia@medidesk.com lub zadzwoń: 22 690-03-72. Nasz ekspert udzieli odpowiedzi, bądź skontaktuje się zwrotnie celem doprecyzowania szczegółów.

Placówka zgłaszająca się na szkolenie otrzymuje certyfikat. Ponadto każdy z uczestników otrzymuje certyfikat imienny potwierdzający udział w szkoleniu.

SZKOLENIE: Skuteczna rejestracja medyczna. Podnieś jakość i efektywność obsługi pacjenta

Chcesz zarezerwować termin?
Potrzebujesz więcej informacji na temat szkolenia?
Czekamy na Twoją wiadomość!