Więcej
ZAMÓW SZKOLENIE

Potrzebujesz rozwinąć kompetencje swoich pracowników?

Zamów dla personelu szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów Medidesk.

SZKOLENIA
dla rejestracji medycznych

Dla kogo są nasze szkolenia?

Pracownicy rejestracji placówek medycznych

Pracownicy medycznego
Call Center

Właściciele i managerowie podmiotów medycznych

Szkolenia polecamy indywidualnym pracownikom jak i zespołom obsługującym rejestracje medyczne, chcącym podnieść swoje kompetencje z obszaru jakości obsługi pacjenta.

Szkolenia polecamy pracownikom i zespołom call center medycznych, dedykowanym do telefonicznej obsługi pacjentów.

Szkolenia polecamy osobom decyzyjnym i zarządzającym zespołami pracowników rejestracji medycznych, chcącym rozwinąć swoje kompetencje w obszarze prowadzenia rejestracji podmiotu.

Co mówią o naszych szkoleniach?

Po szkoleniach ekspertów Medidesk, nasza rejestracja odbiera więcej telefonów i skuteczniej umawia pacjentów.


Aleksandra Szemetiuk

"

Wzorowo przeprowadzone szkolenie, które dało efekty już od pierwszych dni pracy z aplikacją. Wiedza poparta doświadczeniem w branży medycznej.

Monika Michalak

"

Dlaczego my?

szkolenia prowadzone przez
praktyków z branży medycznej

bezpośredni kontakt
z prowadzącym

realizacja odbywa się
w siedzibie klienta

audyty sprawdzające skuteczność sprzedażową przed i po szkoleniach

szkolenia szyte na miarę
zgodnie z potrzebami

zajęcia prowadzone
na konkretnych przykładach

rozwijamy kompetencje

komunikacyjne

wzmacniamy umiejętności
doradcze i rekomendacyjne

weryfikujemy i podnosimy kompetencje rejestratorów

Nasza oferta szkoleń

Szczegóły wkrótce

Szczegóły wkrótce

Zobacz szczegóły

Skuteczna rejestracja

Dzięki temu szkoleniu pracownicy Twojej rejestracji:


  • poznają metody i skuteczne narzędzia wspomagające proces obsługi ruchu pacjentów,
  • poprawią efektywność i zoptymalizują czas wykonywania codziennych działań,
  • dowiedzą się co osłabia komunikację z pacjentem,
  • poznają sposoby na ujednolicenie lub wypracowanie nowych standardów obsługi.

Szkolenie obejmuje:

  • Omówienie struktury i sposobu prowadzenia rozmów z uwzględnieniem ich poszczególnych etapów,
  • Wyjaśnienie pojęcia „Aktywnego słuchania” wraz z przykładami odpowiedniego zastosowania poszczególnych metod,
  • Uświadomienie jak ważna jest postawa i zaangażowanie pracownika w kontakcie z Pacjentem,
  • Formułowanie jasnych i zrozumiałych dla Pacjenta komunikatów,
  • Optymalizację przebiegu rozmowy,
  • Wyjaśnienie dlaczego i w jakim celu warto informować Pacjentów o korzyściach oraz rekomendować usługi placówki medycznej,
  • Ujednolicenie lub ustalenie standardów obsługi Pacjenta,
  • Omówienie negatywnego wpływu jaki niosą ze sobą tzw. “osłabiacze” rozmów w komunikacji z Pacjentem,
  • Radzenie sobie z obiekcjami i krytyką pacjenta, np. na temat ceny czy proponowanego terminu wizyty,
  • Finalizację rozmów – „zamykania rozmów”,
  • Wspólny odsłuch rozmów oraz udzielenie odpowiednich rekomendacji.

Szczegóły wkrótce

Szczegóły wkrótce

Zobacz szczegóły

Trudny pacjent

Dzięki temu szkoleniu pracownicy Twojej rejestracji:


  • nauczą się podstawowych technik efektywnej komunikacji w procesie obsługi pacjenta,
  • dowiedzą się co osłabia komunikację z pacjentem,
  • poznają metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach (np. konfliktowych bądź reklamacyjnych),
  • nauczą się dostosowywać komunikację do różnych typów osób pogłębią wiedzę z zakresu zarządzania sprzedażą usług placówki.

Szkolenie obejmuje:

  • Sprawdzenie świadomości zespołu recepcji w kwestii znajomości celu rozmowy,
  • Omówienie struktury i sposobu prowadzenia rozmów z uwzględnieniem ich poszczególnych etapów,
  • Wyjaśnienie jak czynniki dodatkowe wpływają na odbiór komunikacji przez Pacjenta,
  • Omówienie wpływu postawy i zaangażowania pracownika w kontakcie z Pacjentem,
  • Podkreślenie dbałości o dobry wizerunek i wywieranie pozytywnego wrażenia na Pacjenta,
  • Metody pomagające dostosować się do sposobu przekazu Pacjenta i otwarta z nim komunikacja,
  • Omówienie rodzajów Klientów (Pacjentów) wraz z podaniem przykładów,
  • Omówienie roli postaw i przekonań oraz ich przełożenia na skuteczność umawiania wizyt,
  • Zwrócenie uwagi na to jak można sobie poradzić w trudnych sytuacjach,
  • Radzenie sobie z obiekcjami i krytyką pacjenta.

Szczegóły wkrótce

Szczegóły wkrótce

Zobacz szczegóły

Skuteczna sprzedaż usług medycznych

Dzięki temu szkoleniu pracownicy Twojej rejestracji:


  • nauczą się podstawowych technik efektywnej komunikacji w procesie obsługi pacjenta,
  • pogłębią wiedzę z zakresu zarządzania sprzedażą usług placówki,
  • poznają techniki skutecznego rekomendowania usług medycznych,
  • nauczą się dobierać argumenty do danego typu pacjenta.

Szkolenie obejmuje:

  • Sprawdzenie świadomości zespołu recepcji w kwestii znajomości celu rozmowy,
  • Omówienie struktury i sposobu prowadzenia rozmów z uwzględnieniem ich poszczególnych etapów,
  • Podkreślenie sprzedażowej wartości wizerunku i wywierania pozytywnego wrażenia na Pacjentach,
  • Metody pomagające dostosować się do sposobu przekazu Pacjenta i otwarta z nim komunikacja,
  • Poszerzenie umiejętności formułowania jasnych i zrozumiałych dla Pacjenta komunikatów,
  • Wyjaśnienie pojęcia „Aktywnego słuchania” wraz z przykładami odpowiedniego zastosowania poszczególnych metod,
  • Pozyskiwanie wartościowych informacji od pacjenta – umiejętność zadawania odpowiednich pytań,
  • Wyjaśnienie dlaczego i w jakim celu warto informować o korzyściach oraz rekomendować usługi placówki medycznej,
  • Omówienie roli postaw i przekonań oraz ich przełożenia na skuteczność umawiania wizyt,
  • Zwrócenie uwagi na używane w rozmowach z Pacjentami zwroty (np. zdrobnienia, nawyki słowne, liczba mnoga),
  • Zwrócenie uwagi na to co sprawia, że możemy stracić Pacjenta,
  • Optymalizację przebiegu rozmowy,
  • Finalizację rozmów – „zamykania rozmów”,
  • Ujednolicenie lub ustalenie standardów obsługi Pacjentów.

Szczegóły wkrótce

Szczegóły wkrótce

Zobacz szczegóły

RODO bez tajemnic

Dzięki temu szkoleniu pracownicy Twojej rejestracji:


  • zdobędą wiedzę w zakresie wypełniania dokumentacji medycznej zgodnie z nowymi przepisami RODO,
  • poznają zasady i skuteczne rozwiązania stosowane w podmiotach medycznych,
  • pogłębią wiedzę z zakresu Ochrony Danych Osobowych pacjenta i ochrony szczególnej kategorii danych osobowych,
  • przygotują się razem z właścicielem placówki medycznej (Administratorem) do kontroli UODO.

Jak szkolimy?

Analiza rejestracji

Najlepsze praktyki

Ćwiczenia i warsztaty

Analizujemy dotychczasowe sposoby obsługi pacjenta w poszukiwaniu elementów wymagających poprawy. Badamy potrzeby zespołów i pacjentów danej placówki medycznej.

Wskazujemy w oparciu o zdiagnozowane obszary i potrzeby pracowników rejestracji i managerów, a także pacjentów najlepsze praktyki w branży medycznej w Polsce. Pokazujemy narzędzia i rozwiązania.

Dzięki wspólnej pracy wprowadzamy teorię w życie. Ustalamy zasady działania w nowej rzeczywistości. Szkolimy, prowadzimy warsztaty, ćwiczymy konkretne kompetencje.

Nasi trenerzy

Urszula Łaskawiec


Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Certyfikowany Trener Umiejętności Miękkich oraz Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.


Prowadzi szkolenia z jakości obsługi pacjenta, warsztaty z efektywnej komunikacji oraz treningi regulacji emocji. Może się pochwalić przeszkoleniem ponad setki rejestratorek medycznych.

Grażyna Kawka

Trener i coach z 18-letnim doświadczeniem w rozwoju zespołów, liderów i menedżerów. Dyplomowany trener umiejętności miękkich.

Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami w biznesie tradycyjnym i matrycowym.


W Medidesk zajmuje się badaniem jakości obsługi klienta oraz prowadzi szkolenia m.in. z umiejętności rekomendacyjnych jak i warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów.



Trener i Coach Zespołów Kadry Medycznej

O nas

lat doświadczenia
na rynku

audytów pracy rejestracji medycznych

rejestratorek medycznych
objętych szkoleniami

ekspertów z branży opieki zdrowotnej w Polsce

11

1320

1670

15

Nasi wybrani klienci

FAQ

Jedną grupę szkoleniową stanowi od 3 do 10 osób.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dedykowany zestaw materiałów.

Szkolenia przeprowadzane są na terenie całej Polski, najczęściej w placówce medycznej zgłaszającej uczestników.

Za szkolenie należy zapłać przelewem na podstawie wystawionej faktury.

Fakturę wystawiamy na podstawie podpisanego przez Klienta zlecenia. Zlecenie potwierdza rodzaj szkolenia, ilość osób biorących w nim udział, a także kwotę. Na podstawie zlecenie wystawiana jest faktura. Może zostać ona przesłana mailowo na wskazany adres e-mail lub drogą pocztową na adres placówki medycznej.

Wypełnij formularz kontaktowy na stronie lub zadzwoń do Nas.Nasz ekspert udzieli odpowiedzi, bądź skontaktuje się zwrotnie celem doprecyzowania szczegółów.

Tak, placówka zgłaszająca się na szkolenie otrzymuje certyfikat. Ponadto każdy z uczestników otrzymuje certyfikat imienny potwierdzający udział w szkoleniu.

Kontakt

Masz pytania dotyczące naszych szkoleń?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Medidiesk sp. z o.o.

Medidesk Sp. z o. o.

ul. Władysława Niegolewskiego 17/2
01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20
KRS: 0000659580
REGON: 366382110

Nr rachunku bankowego do wpłat:
57 1140 2004 0000 3902 7726 6412

Urszula Łaskawiec
Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry
dla Branży Medycznej

e-mail: urszula.laskawiec@medidesk.com
tel: +48 22 690 03 72

Grażyna Kawka
Trener i Coach Zespołów Kadry Medycznej

e-mail: grazyna.kawka@medidesk.com
tel: +48 22 690 03 72

Akademia Managera Ochrony Zdrowia
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

© 2021. Wszelkie Prawa Zastrzeżone przez Medidesk Edu