Więcej
ZAPISZ SIĘ NA KURS

Chcesz poprawić skuteczność pracy rejestracji w Twojej placówce medycznej i umawiać więcej wizyt?

SKUTECZNA REJESTRACJA

kurs online

Wiele osób dzwoni do Twojej placówki, ale ostatecznie nie umawia się na wizytę?

Chcesz wdrożyć takie standardy obsługi, by mieć pewność, że nie tracisz pacjentów?

Nie wiesz, jak skutecznie motywować do pracy zespół rejestracji?

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Poznaj sprawdzone zasady, schematy i instrukcje profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce medycznej



Dla kogo jest ten kurs?

Managerów placówek medycznych, którzy chcą profesjonalnie rozwiązywać sytuacje konfliktowe w klinice

Właścicieli placówek medycznych, którym zależy na profesjonalnym wizerunku firmy i dobrych rekomendacjach pacjentów.

Pracowników rejestracji gotowych poznać sprawdzone schematy obsługi pacjentów, dzięki którym będą przygotowani na stresujące sytuacje i poczują się pewnie w rozmowie z klientami placówki.

Pracowników medycznych call center, którzy dzięki wdrożonym procedurom skrócą czas rozmowy z pacjentem, poprawiając jednocześnie jej efektywność.

10

lekcji + bonusy

minut szkolenia

stron materiałów

Co zawiera kurs?

Kurs składa się z materiałów wideo. Całość dostępna jest na dedykowanej platformie, umożliwiającej naukę z dowolnego urządzenia.


66

90

Co to jest profesjonalna obsługa pacjenta?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 1

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

“Profesjonalna” czyli jaka? Wskażę sześć obszarów, które świadczą o profesjonalizmie w obsłudze klienta placówki medycznej lub jego braku. Co najbardziej ceni pacjent w kontakcie z rejestracją? Dowiesz się, na jakie aspekty koniecznie należy zwrócić uwagę organizując pracę rejestracji.

Powitanie pacjenta - pierwsze wrażenie robimy tylko raz.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 2

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Poznasz standardy rozmowy telefonicznej z pacjentem, rekomendowane treści, zwroty i skrypty. Dowiesz się, jakie zachowania są polecane podczas pierwszej wizyty pacjenta w placówce, a także czego bezwzględnie unikać. Lekcja zaprezentuje najlepsze praktyki, których wdrożenie pozwoli Ci na stworzenie wizerunku placówki pomocnej, profesjonalnej i troskliwej.

Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb pacjenta.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 3

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Jak w krótkim czasie rozpoznać, jakiej usługi potrzebuje pacjent, dzwoniący do placówki? Jak przeprowadzić rozmowę sprawnie i szybko, kierunkując ją na ustalenie potrzeb i umówienie wizyty? Podczas lekcji, na konkretnych przykładach, poznasz techniki efektywnej komunikacji, m.in. parafrazę, klaryfikację, metodę odzwierciedlania uczuć i nauczysz się odpowiednio sformułować pytania.

Rekomendowanie usług dla pacjentów.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 4

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Umiejętności rekomendowania rozwiązań są niezwykle istotne z biznesowego punktu widzenia. Rejestracja nie służy jedynie za punkt informacyjny, a przede wszystkim jest miejscem, w którym pacjenci zapisują się na wizyty, badania i zabiegi. Jak skutecznie je polecać, aby pacjent nie czuł się namawiany? Jak informować o cenach, usługach łączonych i efektach stosowanych terapii i zabiegów? Podczas lekcji dowiesz się, jakich zwrotów unikać, a jakich używać, by swobodnie i skutecznie sprzedawać usługi placówki.

Finalizacja rozmowy z pacjentem – czyli jak przekuć rozmowę na umówienie?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 5

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Kluczowym elementem każdej rozmowy w rejestracji medycznej jest zapisanie pacjenta na wizytę, zabieg lub badanie. W tej lekcji dowiesz się, jak przeprowadzić ten proces płynnie i nienachalnie, szczególnie w kontakcie z niezdecydowanym pacjentem. Poznasz rekomendowane sformułowania, które pozwolą Ci przejąć inicjatywę w rozmowie. Dzięki wiedzy nabytej podczas tej lekcji skrócisz czas rozmowy z pacjentem, zwiększając liczbę umówionych wizyt każdego dnia.

Podsumowanie i pożegnanie - zakończenie rozmowy z pacjentem.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 6

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Dowiesz się, dlaczego to właśnie brak odpowiedniego zakończenia rozmowy z pacjentem często negatywnie odbija się na jego opinii na temat placówki. O czym koniecznie należy przypomnieć pacjentowi? Poznasz obowiązkowe elementy podsumowania, które pozwolą Ci uniknąć nieporozumień podczas realizacji wizyty. Jasne wytyczne umożliwią Ci wdrożenie zaproponowanych schematów rozmów od zaraz.

Nie osłabiaj komunikacji z pacjentem.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 7

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Podczas tej lekcji otrzymasz listę zwrotów, którzy należy unikać w przekazywaniu informacji na temat placówki, cen usług, dostępności lekarzy i terminów oraz przeprowadzonych zabiegów. Poznasz techniki i konkretne przykłady, jak przekuć negatywny komunikat na pozytywny.

Jakich zwrotów unikać w przekazywaniu informacji na temat placówki, cen usług, dostępności lekarzy i terminów oraz przeprowadzonych zabiegów? Poznasz techniki i konkretne przykłady jak przekuć negatywny komunikat na pozytywny.

Przyjęcie reklamacji i zachowania w sytuacjach stresowych

Szczegóły wkrótce

Lekcja 8

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Opóźnienia, niezadowolenie pacjenta i lekarzy, pomyłki rejestracji zdarzają się nawet w najlepszych klinikach. Warto przygotować się do nich wcześniej, aby uniknąć stresu pracowników rejestracji, niepotrzebnych emocji oraz niepochlebnej opinii pacjenta na temat placówki. Podczas lekcji poznasz konkretne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacji reklamacyjnej, kryzysowej lub kiedy pacjent zgłasza roszczenia wobec kliniki lub personelu.

Opóźnienia, niezadowolenie pacjenta i lekarzy, pomyłki rejestracji - konkretne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacji reklamacyjnej albo w sytuacji, kiedy pacjent zgłasza roszczenia.

Obowiązki kontra profesjonalizm rejestracji medycznej.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 9

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Co osłabia profesjonalizm pracowników rejestracji i jak sobie z tym poradzić? Jak sprawnie zorganizować obsługę pacjenta, kiedy rejestratorki zgłaszają przeciążenie liczbą obowiązków? Jak umiejętnie łączyć lub rozłożyć obowiązki związane z administracją i bezpośrednią obsługą pacjenta? Lekcja wskaże rozwiązania, które usprawniają zarządzanie rejestracją jako zespołem.

Inne formy kontaktu z pacjentami.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 10

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Komunikacja z pacjentem to nie tylko rozmowa osobista i telefoniczna. Podczas lekcji dowiesz się, które kanały kontaktu z rejestracją warto uruchomić w placówce, kto powinien je obsługiwać i jakie standardy obsługi należy w nim wdrożyć.

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Już dziś usprawnij pracę rejestracji i umawiaj więcej wizyt!

Nie czekaj!

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Urszula Łaskawiec


Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.


Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Poznaj szkoleniowca

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.


Trenerzy Medidesk przeprowadzili szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 400 placówkach medycznych w całej Polsce.


Zamów kurs

Kurs online + Bonusy

  • BONUS - nagrania dwóch webinarów
  • BONUS - trzy specjalistyczne E-booki
  • 10 lekcji wideo

299


ZAPISUJĘ SIĘ NA KURS

299

Cena jest kwotą netto. Wystawiamy faktury vat.

+ VAT

+ VAT

Kurs online + Bonusy

  • BONUS - nagrania dwóch webinarów
  • BONUS - trzy specjalistyczne E-booki
  • 10 lekcji wideo

299


ZAPISUJĘ SIĘ NA KURS

299

Cena jest kwotą netto. Wystawiamy faktury vat.

+ VAT

+ VAT


Tylko do 29.08, do godz. 23.59

249

Cena jest kwotą netto. Wystawiamy faktury vat.

+ VAT

Zniżka obowiązuje już tylko:

Wykup dostęp w najlepszej cenie!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Dni
Godziny
Minuty

Skontaktuj się z nami: kontakt@amoz.edu.pl

Potrzebujesz indywidualnego szkolenia dla Twojej placówki?

Nagranie webinaru. Wideo 75 minut.
Bezpieczna i rentowna placówka medyczna w dobie pandemii
.


Nagranie webinaru. Wideo 75 minut.
Customer Experience, czyli zadowolony pacjent.

Bonusy

E-Book - Co musisz wiedzieć o rejestracji medycznej
- TOP 5 wskazówek dla managera.
21 str. wskazówek.


E- Book - Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej. TOP 5 wskazówek dla managera jak profesjonalizować prace rejestracji. 20 str. wskazówek.


E-Book - Jak zwiększyć przychody placówki medycznej. TOP 7 wskazówek dla managera. 25 str. wskazówek.

Certyfikat ukończenia kursu dostępny po zakończeniu nauki

Nielimitowany dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej

Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu

Co gwarantujemy?

ROZPOCZNIJ KURS

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

Co mówią o naszych szkoleniach?

Konkretny, merytoryczny kurs. Pozycja obowiązkowa dla każdej rejestratorki medycznej. Polecam szczególnie lekcję na temat reakcji na sytuacje kryzysowe w placówce.


Anna Myślińska

"

Dziewczyny z rejestracji otrzymały wskazówki, schematy i jasne zasady w rozmowie z pacjentami. Mniej stresu i nerwów to milsza obsługa i zadowoleni pacjenci.

Paweł Jankowski

"

Wybrane firmy, z którymi współpracowaliśmy

FAQ

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod.
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami: kontakt@amoz.edu.pl

ZAMÓW KURS

Umawiaj więcej wizyt

Już dziś usprawnij pracę rejestracji

Masz wątpliwości? Obejrzyj lekcję BEZPŁATNIE

Wypełnij formularz. Otrzymasz BEZPŁATNIE dostęp do 1. lekcji kursu

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

© 2021. Wszelkie Prawa Zastrzeżone przez Medidesk Sp. z o.o