Więcej
ZAPISZ SIĘ NA KURS

Chcesz przygotować rejestrację na obsługę najbardziej wymagających pacjentów i stresujące sytuacje w placówce medycznej?

kurs online

KOMUNIKACJA Z WYMAGAJĄCYM PACJENTEM. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

Zdarza się, że do Twojej placówki trafiają niezadowoleni pacjenci z roszeniami i pretensjami?

Chcesz wdrożyć takie standardy obsługi, by mieć pewność, że nie stracisz pacjentów?

Nie wiesz, jak skutecznie i spokojnie rozmawiać z wymagającym pacjentem?

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Poznaj sprawdzone zasady i instrukcje profesjonalnej obsługi tzw. "trudnego" pacjenta w placówce medycznej.

Dowiedz się, jak prawidłowo zachować się w najbardziej stresujących sytuacjach.

Nauczysz się rozpoznawać "czynniki zapalne" konfliktów i poznasz sposoby zapobiegania trudnym sytuacjom w placówkach medycznych.

Czego się dowiesz podczas kursu?

1

2

3

Poznasz konkretne zwroty i sformułowania, których należy unikać w komunikacji z pacjentami.

Otrzymasz wskazówki, jak się zachować w przypadku niezadowolenia, reklamacji czy agresji ze strony pacjentów.

Dla kogo jest ten kurs?

Managerów placówek medycznych, którzy chcą profesjonalnie rozwiązywać sytuacje konfliktowe w klinice

Właścicieli placówek medycznych, którym zależy na profesjonalnym wizerunku firmy i dobrych rekomendacjach pacjentów.

Pracowników rejestracji gotowych poznać sprawdzone schematy obsługi wymagających pacjentów, dzięki którym będą przygotowani na stresujące sytuacje.

5

lekcji + bonusy

Co zawiera kurs?

Kurs składa się z materiałów wideo. Całość dostępna jest na dedykowanej platformie, umożliwiającej naukę z dowolnego urządzenia.


90

minut szkolenia

66

stron materiałów

Jakie czynniki w komunikacji mogą być zapalnikiem do wywołania „trudnych sytuacji”?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 1

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

W tej lekcji poznasz błędy komunikacyjne stosowane przez pracowników rejestracji, które mogą spowodować, że konkretny problem jest trudny do rozwiązania lub powoduje eskalację sytuacji konfliktowej. Przyjrzymy się m.in. takim aspektom jak treść wypowiedzi, akcent i ton głosu, płynność mówienia, mimika i gesty a także wygląd, ubiór.

Jakie sytuacje mogą powodować wzrost stresu wśród pacjentów i personelu i jak się na nie przygotować?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 2

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Kto i w jakich sytuacja odbierany jest jako "trudny pacjent"? Co powoduje, że pacjenci odbierani są jako agresywni i jakie zachowania i okoliczności ich prowokują? Jakich sformułowań należy unikać a jakie stosować w komunikacji ze zdenerwowaną osobą? W tej lekcji dowiesz się, jak się odpowiednio przygotować na rozmowę z niezadowolonym, wzburzonym pacjentem.

Jaki wpływ na reakcje pacjentów na ich osobowość – o czym warto pamiętać w komunikacji z danym typem osobowości?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 3

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Czy z każdym pacjentem należy prowadzić rozmowę w ten sam sposób? W trzeciej lekcji poznasz najczęściej występujące typy osobowości wśród ludzi oraz sposoby na ich trafne rozpoznanie. Dowiesz się, jak rozmawiać z przedstawicielami każdego typu osobowości, by komunikacja była skuteczna i doprowadziła do konsensusu.

Co to jest błąd atrybucji i jak wiedza o nim może pomóc w budowaniu lepszych relacji zarówno z pacjentami jak i ze współpracownikami?

Szczegóły wkrótce

Lekcja 4

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Pacjent był trudny, a może to pracownikom rejestracji zabrakło cierpliwości, umiejętności, by go profesjonalnie obsłużyć? W tej lekcji dowiesz się, jak uniknąć błędu atrybucji - największej przeszkody w skutecznej komunikacji z wymagającym pacjentem. Poznasz 8 konkretnych działań, które warto podjąć, aby szybko zapanować nad zaogniającą się sytuacją.

Jak reagować w sytuacji „podbramkowej” – kilka technik asertywnego działania.

Szczegóły wkrótce

Lekcja 5

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Czym jest asertywność i dlaczego jest tak ważna w obsłudze pacjentów, szczególnie gdy są oni agresywni, opryskliwi, krzyczą, lub naruszają przestrzeń i godność osobistą pracowników? W lekcji piątej na konkretnych przykładach i gotowych sformułowaniach poznasz techniki asertywnego stawiania granic w 5 krokach.

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Poznaj sprawdzone zasady profesjonalnej obsługi tzw. "trudnego" pacjenta w placówce medycznej

Nie czekaj!

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Urszula Łaskawiec


Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.


Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Poznaj szkoleniowca

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.


Trenerzy Medidesk przeprowadzili szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 400 placówkach medycznych w całej Polsce.


Zamów kurs

Kurs online + Bonusy

  • BONUS - nagrania dwóch webinarów
  • BONUS - trzy specjalistyczne E-booki
  • 5 lekcji wideo

299


ZAPISUJĘ SIĘ NA KURS

299

Cena jest kwotą netto. Wystawiamy faktury vat.

+ VAT

+ VAT

Kurs online + Bonusy

  • BONUS - nagrania dwóch webinarów
  • BONUS - trzy specjalistyczne E-booki
  • 5 lekcji wideo

299


ZAPISUJĘ SIĘ NA KURS

299

Cena jest kwotą netto. Wystawiamy faktury vat.

+ VAT

+ VAT


PRZEDSPRZEDAŻ do 07.09, do godz. 23.59

249

Cena jest kwotą netto. Wystawiamy faktury vat.

+ VAT

Zniżka obowiązuje już tylko:

Wykup dostęp w najlepszej cenie!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Dni
Godziny
Minuty

Skontaktuj się z nami: kontakt@medidesk.edu.pl

Potrzebujesz indywidualnych konsultacji, dedykowanych Twojej placówce medycznej?

Nagranie webinaru. Wideo 60 minut.
Jak dbać o standardy obsługi w placówce, tak aby nie tracić pacjentów?


Nagranie webinaru. Wideo 60 minut.
Komunikacja interpersonalna i w social mediach w placówkach medycznych

Bonusy

E-Book - Co musisz wiedzieć o rejestracji medycznej
- TOP 5 wskazówek dla managera.
21 str. wskazówek.


E- Book - Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej. TOP 5 wskazówek dla managera jak profesjonalizować prace rejestracji. 20 str. wskazówek.


E-Book - Jak zwiększyć przychody placówki medycznej. TOP 7 wskazówek dla managera. 25 str. wskazówek.

Nielimitowany dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej

Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu

Co gwarantujemy?

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

Co mówią o naszych szkoleniach?

Dziewczyny z rejestracji otrzymały wskazówki, schematy i jasne zasady w rozmowie z pacjentami. Mniej stresu i nerwów to milsza obsługa i zadowoleni pacjenci.

Paweł Jankowski

"

To kolejne szkolenie Urszuli Łaskawiec, które mogę polecić z czystym sumieniem. Konkretna wiedza i liczne przykłady bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia każdej klinki medycznej.

Anna Mucha

"

Wybrane firmy, z którymi współpracowaliśmy

FAQ

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod.
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Imienny certyfikat zawiera niezbędne informacje, takie jak nazwa kursu i jego zakres.

Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami: medidesk@amoz.edu.pl

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Przygotuj zespół rejestracji na wymagającego pacjenta

Akademia Managera Ochrony Zdrowia
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

© 2021. Wszelkie Prawa Zastrzeżone przez Medidesk Sp. z o.o