Medidesk Edu

Course Content
Wstęp
0/1
Jak powinien wyglądać profesjonalny fanpage placówki medycznej?
“Profesjonalny” czyli jaki? W tej lekcji dowiesz się, jaka jest optymalna nazwa fanpge'a, poznasz najlepsze praktyki związane z tworzeniem banneru w tle. Krok po kroku przejdziemy przez niezbędne ustawienia fanpage'a, skonfigurujmy prawidłowo Messengera, ustawiając automatyczne odpowiedzi. Przekonasz się, że warto dodać na Facebooku kartę usług oraz poznasz bezpłatne narzędzie do umawiania wizyt - Spotkania na Facebooku. Lekcja jest praktycznym poradnikiem, po którym samodzielnie stworzysz lub dopracujesz fanpage, będący Twoją profesjonalną wizytówką.
0/4
Profil na FB jako jeden z elementów strategii marketingowej
W tej lekcji poznasz działania algorytmu FB, który decyduje komu wyświetlić Twoje posty. Znajdziesz w niej odpowiedź na pytanie, po co placówce medycznej fanpage - jakie cele biznesowe powinien spełniać - co wpłynie bezpośrednio na sposób prowadzenia Twojej komunikacji na FB. Poznasz najważniejsze zasady, na które należy zwróć uwagę budując spójny i profesjonalny obraz Twojej marki na Facebooku. Przyjrzymy się identyfikacji wizualnej Twojej marki oraz tonie komunikacji. Dowiesz się, jak samodzielnie tworzyć grafiki oraz skąd brać bezpłatne zdjęcia.
0/1
Techniczne aspekty tworzenia postów na Facebooku
W lekcji trzeciej poznasz najlepsze, bezpłatne narzędzia do planowania postów na Facebooku. Krok po kroku przejdziemy także przez proces tworzenia najczęściej wykorzystywanych typów postów: ze zdjęciem, galerią zdjęć, linkiem do strony internetowej, karuzelą zdjęć, filmem wideo oraz z przyciskiem do Messengera.
0/2
Obsługa fanpage’a czyli profesjonalna komunikacja na Facebooku
O czym wolno pisać, a czego nie można poruszać we wpisach na Facebooku jako placówka medyczna? W tej lekcji poznasz także odpowiedź na pytania: jakim językiem pisać posty? Po co i jak moderować dyskusję? Jak reagować na negatywne komentarze? (otrzymasz skrypt 3 przykładowych odpowiedzi). Skupimy się także na recenzjach na Facebooku - jak je pozyskiwać i wykorzystywać. Na koniec dowiesz się, które statystyki fanpage'a warto obserwować i jak wyciągać z nich wnioski.
0/3
Wydarzenia i live’y na profilu FB placówki medycznej
W tej lekcji otrzymasz porcję tematycznych inspiracji na ten temat oraz dowiesz się, jak krok po kroku zorganizować wydarzenie na Facebooku. Zdradzę Ci także sprawdzone sposoby, jak wypromować wydarzenie oraz przeprowadzę przez proces organizacji live'a na fanpage'u.
0/2
Placówka medyczna zakłada grupę na Facebooku
Po co placówce medycznej grupa na Facebboku i jaką grupę możesz założyć? W tej lekcji znajdziesz pomysły i inspiracje na grupy medyczne, dowiesz się jak krok po kroku prawidłowo założyć grupę i poznasz sprawdzone sposoby na rozhulanie grupy na Facebooku.
0/2
Cel: zwiększenie zasięgu bezpłatnych postów na Facebooku
W tej lekcji poznasz 12 sposobów na zwiększenie zasięgu postów na Facebooku placówki medycznej.
0/1
50 pomysłów na posty na Facebooku dla branży medycznej
W ostatniej lekcji poznasz 50 pomysłów na posty związane z promocją Twojej placówki medycznej oraz konkretne przykłady z branży pokazujące efektywne sposoby na budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności. Dzięki tej liście bez trudu przygotujesz serię postów związanych z Twoim biznesem medycznym.
0/2
BONUS Zmień pacjenta w lojalnego klienta. Jak utrzymywać i rozwijać relację z pacjentami
0/1
BONUS Marketing placówek medycznych – co robić, aby pozyskiwać klientów
Marketing placówek medycznych - co robić, aby pozyskiwać klientów
0/1
BONUS Customer Experience, czyli zadowolony pacjent w placówce medycznej
0/1
Skuteczny profil na FB placówki medycznej
Treść lekcji


0% zakończone