Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Ochrona danych osobowych w placówce medycznej

Jak stworzyć w ośrodku ochrony zdrowia profesjonalny system ochrony danych osobowych? Poznaj praktyczne wskazówki, które pomogą Ci dostosować się do przepisów RODO, eliminując zbędną biurokrację.

Kurs ochrona danych osobowych w placówce medycznej

Autor kursu:

Patrycja Zawadzka

1h 22m
Początkujący

Masz wątpliwości, czy w razie kontroli nie grożą Ci kary, bo system ochrony danych osobowych w Twojej placówce może nie spełnić wszystkich wymaganych standardów?

Zastanawiasz się, czy na pewno wszystkie ze stosowanych w placówce procedur związanych z RODO są konieczne i nie tracisz czasu?

Nie masz pewności, jak zgodnie z prawem udostępniać przez telefon informacje na temat pacjentów oraz weryfikować ich tożsamość?

Stwórz w ośrodku ochrony zdrowia profesjonalny system ochrony danych osobowych, zgodny z przepisami i bądź spokojny w razie kontroli UODO.

Dołącz do szkolenia w przedsprzedaży

Obniżona cena obowiązuje tylko do 7.01.2022 r. Promocja kończy się za:

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund
Kup teraz! 399,00  (plus VAT)

Kurs "Ochrona danych osobowych w placówce medycznej" to:

  • 7 lekcji wideo
  • 82 minuty szkolenia wideo
  • BONUS: Kosztowne pułapki w udostępnianiu dokumentacji medycznej w podmiocie leczniczym na gruncie nowych przepisów (wideo: 40 minut)
  • BONUS: Zarządzanie personelem w placówce medycznej (wideo 52 min.)
  • BONUS: Stres w pracy managerów i rejestratorek – jak sobie radzić? (wideo 60 minut)
  • 66 stron materiałów PDF
  • Nielimitowany dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej
  • Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu
  • Certyfikat ukończenia kursu dostępny po zakończeniu nauki

Tematyka kursu

Moduł 1: Zgoda pacjenta na przetwarzanie danych osobowych - potrzebna?

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 2: Prawidłowe metody rejestrowania i wywoływania pacjenta

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 3: Jak weryfikować tożsamość pacjenta?

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 4: Niezbędne dokumenty i procedury RODO w placówce medycznej

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 5: Standardy postępowania zgodnego z RODO

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 6: Jak wygląda kontrola RODO?

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 7: Fakty i mity RODO

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Dodatek do kursu

Nagranie prelekcji z konferencji szkoleniowej
Akademia Managera Ochrony Zdrowia:

Nowy rodzaj roszczeń pacjentów, na który muszą przygotować się właściciele i kadra zarządzająca placówek medycznych (nagranie wideo – 40 min.)

Poznaj nowe przepisy i obowiązki placówki związane z udostępnianiem dokumentacji medycznej. Ekspertka przedstawi zagrożenia dla placówek medycznych wynikające z wadliwych procedur udostępniania dokumentacji medycznej oraz odpowie na pytania: jak udostępniać dokumentację drogą elektroniczną? Jak się zabezpieczyć przez błędami?

Bonusy do kursu

Nagranie webinaru (52 minuty)
Zarządzanie personelem w placówce medycznej

E-book (25 stron)
Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

E-book (25 stron)
Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej.

Nagranie webinaru (60 minut)
Stres w pracy managerów i rejestratorek – jak sobie radzić?

Szczegóły kursu

Program kursu

11 lekcji1h 22m

Zgoda pacjenta na przetwarzanie danych osobowych – potrzebna?

Lekcja 100:13:38

Prawidłowe metody rejestrowania i wywoływania pacjenta

Jak zweryfikować tożsamość pacjenta?

Niezbędne dokumenty i procedury RODO

Standardy postępowania zgodnego z RODO

Jak wygląda kontrola RODO?

Fakty i mity RODO

BONUS: Kosztowne pułapki w udostępnianiu dokumentacji medycznej w podmiocie leczniczym na gruncie nowych przepisów

BONUS Zarządzanie personelem w placówce medycznej

BONUS Stres w pracy managerów i rejestratorek. Jak sobie radzić?

Jak uzyskać certyfikat ukończenia kursu?

Patrycja Zawadzka

Patrycja Zawadzka

Radca prawny w Cieciórski, Wacławik Spółka Partnerska Radców Prawnych
Specjalizuje się w prawie medycznym oraz ochronie danych osobowych z perspektywy placówek medycznych.

Na co dzień zajmuje się kompleksową obsługą prawną podmiotów leczniczych z całej Polski.

Przygotowuje placówki medyczne do kontroli zewnętrznych, czuwa nad poprawnością dokumentów i procedur. Ma bogate doświadczenie szkoleniowe, a dzieląc się wiedzą z przekonaniem kieruje się motto kancelarii - "po prostu, po ludzku".

Nie czekaj! Już dziś poznaj praktyczne wskazówki dotyczące ochrony danych osobowych w placówce medycznej!

Dlaczego warto się zapisać?

  • Dowiesz się, jakie działania związane z przetwarzaniem danych osobowych są obligatoryjne dla placówki medycznej, a które czynności wykonujesz niepotrzebnie.
  • Poznasz najlepsze sposoby weryfikowania tożsamości pacjenta i rekomendowane przez prawników udostępniania dokumentacji medycznej przez telefon.
  • Otrzymasz listę niezbędnych dokumentów i procedur związanych z RODO zalecanych dla placówki medycznej z praktycznymi wskazówkami.

Uzyskaj certyfikat

Po ukończeniu wszystkich lekcji kursu wygenerujesz imienny certyfikat zakończenia szkolenia. Będzie on potwierdzeniem nowo nabytych kompetencji w dziedzinie profesjonalnej obsługi pacjenta.

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.

Dla kogo jest kurs?

Managerów placówek medycznych, którzy chcą zmniejszyć biurokrację związaną z prowadzeniem dokumentacji RODO, skupiając się tylko na obligatoryjnych działaniach.

Właścicieli placówek medycznych, którym zależy właściwym wdrożeniu ochrony danych w placówce i uniknięciu kar.

Pracowników rejestracji gotowych poznać jasne sprawdzone schematy obsługi pacjentów zgodnie z zasadami RODO.

FAQ

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 512 336 765.