Medidesk Edu

Lekcja 1 – Strategia marketingowa – co to jest, dlatego warto ją mieć i jak ją przygotować??

Dzięki tej lekcji dowiesz się, jakie strategie rozwoju funkcjonują w branży medycznej, jak przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy – czym się kierować i na których aspektach działalności się skupić. Poznasz sposoby na ocenę, czy obrany kierunek jest słuszny.

Lekcja 2 – Zdefiniowanie grupy odbiorców?

Jak określić, kim jest Twój odbiorca? Czym są persony i dlaczego warto je stworzyć? W tej lekcji poznasz tajniki precyzyjnego definiowania charakteru, potrzeb i cech Twoich klientów – jednego z najważniejszych czynników sukcesu biznesu medycznego. Dowiesz, jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce w placówce ochrony zdrowia, by pozyskiwać więcej pacjentów.

Lekcja 3 – Co można a czego nie wolno w marketingu placówek medycznych?

Promując usługi placówki medycznej koniecznie należy poznać katalog dozwolonych i zakazanych praktyk w marketingu usług zdrowotnych. Złamanie zakazu może skutkować poważnymi problemami prawnymi. Dzięki tej lekcji dokładnie dowiesz się, czego unikać w reklamie placówek ochrony zdrowia oraz jakie metody stosować, by skutecznie i zgodnie z przepisami skutecznie zachęcać pacjentów do skorzystania z usług medycznych.

Lekcja 4 – Działania online, które należy podjąć, aby zdobyć więcej klientów?

Podczas tej lekcji, na konkretnych przykładach, poznasz tajniki dobrze zaprojektowanych stron internetowych usług medycznych. Dowiesz się, jak dobrze wypełnić wizytówkę Google i szybko pozyskać opinie na temat placówki. Trener wprowadzi Cię w świat: content marketingu, SEO, SEM, newsletterów i reklamy w Google, na przykładach opowiadając, które narzędzia i jak stosować w branży medycznej.

Lekcja 5 – Jak sprawdzić, czy reklama jest efektywna??

Jak zweryfikować skuteczność kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych, które prowadzimy? Podczas tej lekcji poznasz najważniejsze elementy Google Analytics, które powinien znać manager nowoczesnej placówki medycznej. Które dane będą dla niego ważne w ocenie skuteczności działań i jak je prawidłowo analizować? Dowiesz się także, jak zmierzyć ruch telefoniczny w placówce i określić na tej podstawie, w które kanały marketingowe warto inwestować, a które nie generują zysków. Na koniec sprawdzisz, jak ocenić efektywność działań placówki na Facebooku.

BONUS Webinar szkoleniowy?

Marketing placówek medycznych przy ograniczonym budżecie

BONUS Webinar szkoleniowy

Jak uzyskać certyfikat ukończenia kursu?