Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Komunikacja z wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

Chcesz przygotować rejestrację medyczną na obsługę najbardziej wymagających pacjentów i stresujące sytuacje w placówce medycznej?

Kurs Komunikacja z trudnym pacjentem

Autor kursu:

Urszula Łaskawiec

1h 30m
Początkujący

Poznaj sprawdzone zasady i instrukcje profesjonalnej obsługi tzw. "trudnego" pacjenta w placówce medycznej

Zdarza się, że do Twojej placówki trafiają niezadowoleni pacjenci z roszeniami i pretensjami?

Chcesz wdrożyć takie standardy obsługi, by mieć pewność, że nie stracisz pacjentów?

Nie wiesz, jak skutecznie i spokojnie obsługiwać wymagającego pacjenta?

Kup teraz! 299,00  (plus VAT)

Kurs "Komunikacja z wymagającym pacjentem" to:

  • 5 lekcji + bonusy
  • 90 minut szkolenia
  • 66 stron materiałów
  • Nielimitowany dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej
  • Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu
  • Certyfikat ukończenia kursu dostępny po zakończeniu nauki

Szczegóły kursu

Program kursu

8 lekcji1h 30m

Jakie czynniki w komunikacji mogą być zapalnikiem do wywołania „trudnych sytuacji”?

Lekcja 100:18:08

Jakie sytuacje mogą powodować wzrost stresu wśród Pacjentów i personelu i jak się na nie przygotować?

Jakie wpływ na reakcje Pacjentów na ich osobowość – o czym warto pamiętać w komunikacji z danym typem osobowości?

Co to jest błąd atrybucji i jak wiedza o nim może pomóc w budowaniu lepszych relacji zarówno z pacjentami jak i ze współpracownikami

Jak reagować w sytuacji „podbramkowej” – kilka technik asertywnego działania.

BONUS – webinar szkoleniowy

BONUS – webinar szkoleniowy

Jak uzyskać certyfikat ukończenia kursu?

Urszula Łaskawiec

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej
Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.

Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.

Nie czekaj! Już dziś poznaj sprawdzone techniki obsługi wymagającego pacjenta!

Czego się dowiesz?

  • Nauczysz się rozpoznawać "czynniki zapalne" konfliktów i poznasz sposoby zapobiegania trudnym sytuacjom w placówkach medycznych.
  • Poznasz konkretne zwroty i sformułowania, których należy unikać w komunikacji z pacjentami.
  • Otrzymasz wskazówki, jak się zachować w przypadku niezadowolenia, reklamacji czy agresji ze strony pacjentów.

Dla kogo jest ten kurs?

  • Managerów placówek medycznych, którzy chcą profesjonalnie rozwiązywać sytuacje konfliktowe w klinice
  • Właścicieli placówek medycznych, którym zależy na profesjonalnym wizerunku firmy i dobrych rekomendacjach pacjentów
  • Pracowników rejestracji gotowych poznać sprawdzone schematy obsługi pacjentów, dzięki którym będą przygotowani na stresujące sytuacje

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.

Bonusy do kursu

Jak dbać o standardy obsługi pacjenta

Nagranie webinaru (53 minuty)
Jak dbać o standardy obsługi w placówce, tak aby nie tracić pacjentów?

E-book (25 stron)
Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

E-book (25 stron)
Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej.

Komunikacja interpersonalna i w SM

Nagranie webinaru (60 minut)
Komunikacja interpersonalna i w social mediach w placówkach medycznych

Jak nasze kursy oceniają użytkownicy?

Anna Myślińska

Rejestratorka medyczna

Mam za sobą kurs „Skuteczna rejestracja medyczna”. Merytoryczny i konkretny. Pozycja obowiązkowa dla każdej rejestratorki medycznej. Polecam szczególnie lekcję na temat reakcji na sytuacje kryzysowe w placówce.

Paweł Jankowski

Manager kliniki

Dziewczyny z rejestracji otrzymały wskazówki, schematy i jasne zasady w rozmowie z pacjentami. Mniej stresu i nerwów to milsza obsługa i zadowoleni pacjenci. Kilka razy już obejrzeliśmy wszyscy kurs Urszuli Łaskawiec i przygotowaliśmy na jego podstawie skrypty rozmów telefonicznych.

Adam Krzywda

Lekarz, właściciel gabinetu

Uczestniczyłem już w kilku webinarach pana Łukasza dla Medidesk. Przekazuje wiedzę w sposób prosty i zrozumiały. W szkoleniu „Skuteczna strona sprzedażowa usług zdrowotnych” nie ma teoretycznych rozważań, sama praktyka i wiele przykładów. Polecam!

Ewa Niewiadomska

Marketing manager

„Skuteczny profil na FB placówki medycznej” to bardzo konkretny kurs, a dzięki pomysłom na posty stworzyłam plan publikacji na naszym profilu na pół roku. Polecam!

FAQ

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 512 336 765.