Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Jak skutecznie chronić się przed roszczeniami pacjentów?

Autor kursu: Patrycja Zawadzka

Poznaj sprawdzone metody i procedury postępowania w przypadku wystąpienia skarg i roszczeń pacjentów w ośrodku ochrony zdrowia.

Chcesz wiedzieć, jak skutecznie zabezpieczyć placówkę medyczną przed możliwymi skargami i roszczeniami?​

Zastanawiasz się, jak w praktyce wygląda odpowiedzialność ośrodka zdrowia i zatrudnionego personelu w razie roszczeń pacjentów?

Chcesz wdrożyć optymalne dla bezpieczeństwa placówki i zgodne z prawem procedury postępowania w razie złożenia skargi lub roszczenia ze strony pacjenta?

Poznaj zalecenia prawnika dotyczące skutecznego zabezpieczenia podmiotu medycznego przed niepożądanymi skutkami błędów lekarzy i personelu placówki.
Bądź przygotowany!
Reaguj prawidłowo na roszczenia i skargi pacjentów.

Dołącz do szkolenia w przedsprzedaży

Obniżona cena obowiązuje tylko do 28.02.2022 r. Promocja kończy się za:

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund
399,00 

Cena jest kwotą netto

Kurs "Jak skutecznie chronić się przed roszczeniami pacjentów" to:

  • 6 lekcji wideo
  • 60 minut szkolenia wideo
  • BONUS: Kosztowne pułapki w udostępnianiu dokumentacji medycznej w podmiocie leczniczym na gruncie nowych przepisów (wideo: 40 minut)
  • BONUS: Zmiany w branży ochrony zdrowia w ramach Nowego Ładu (wideo 57 min.)
  • BONUS: Obsługa wymagającego pacjenta. Praktyczne techniki i wzorce zachowania w sytuacjach kryzysowych (wideo 60 minut)
  • 66 stron materiałów PDF - E-Booki dla managerów placówek medycznych
  • Nielimitowany dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej
  • Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu
  • Certyfikat ukończenia kursu dostępny po zakończeniu nauki

Tematyka kursu

Moduł 1: Zasady odpowiedzialności prawnej za błędy medyczne placówek medycznych i osób wykonujących zawody medyczne

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 2: Naruszenie tajemnicy lekarskiej

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 3: Wykonywanie świadczeń zdrowotnych bez zgody pacjenta

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 4: Jakie błędy medyczne zdarzają się najczęściej w placówkach medycznych oraz jak im skutecznie zapobiec i uniknąć roszczeń ze strony pacjenta?

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 5: Procedury postępowania w razie złożonej skargi

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Moduł 6: Pięć złotych zasad skutecznej ochrony przed roszczeniami

W programie kursu:

  • Lekcja Wideo

Dodatek do kursu

Nagranie prelekcji z konferencji szkoleniowej
Akademia Managera Ochrony Zdrowia:

Nowy rodzaj roszczeń pacjentów, na który muszą przygotować się właściciele i kadra zarządzająca placówek medycznych (nagranie wideo – 40 min.)

Poznaj nowe przepisy i obowiązki placówki związane z udostępnianiem dokumentacji medycznej. Ekspertka przedstawi zagrożenia dla placówek medycznych wynikające z wadliwych procedur udostępniania dokumentacji medycznej oraz odpowie na pytania: jak udostępniać dokumentację drogą elektroniczną? Jak się zabezpieczyć przez błędami?

Bonusy do kursu

Webinar Zmiany w branzy medycznej w ramach nowego ladu

Nagranie webinaru (57 minut)
Zmiany w branży ochrony zdrowia w ramach Nowego Ładu

E-book (25 stron)
Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

E-book (25 stron)
Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej.

Webinar Obsługa trudnego pacjenta

Nagranie webinaru (60 minut)
Obsługa wymagającego pacjenta. Praktyczne techniki i wzorce zachowania w sytuacjach kryzysowych

Szczegóły kursu

Program kursu

Zasady odpowiedzialności prawnej za błędy medyczne placówek medycznych i osób wykonujących zawody medyczne

  • Lekcja 1
    23:28

Naruszenie tajemnicy lekarskiej

  • Lekcja 2
    05:34

Wykonywanie świadczeń zdrowotnych bez zgody pacjenta

  • Lekcja 3
    10:53

Jakie błędy medyczne zdarzają się najczęściej w placówkach medycznych oraz jak im skutecznie zapobiec i uniknąć roszczeń ze strony pacjenta?

  • Lekcja 4
    17:44

Procedury postępowania w razie złożonej skargi

  • Lekcja 5
    06:53

Pięć złotych zasad skutecznej ochrony przed roszczeniami

  • Lekcja 6
    05:43

BONUS: Kosztowne pułapki w udostępnianiu dokumentacji medycznej w podmiocie leczniczym na gruncie nowych przepisów

  • Nagranie wideo
    40:00

BONUS: Zmiany w branży ochrony zdrowia w ramach Nowego Ładu

  • Nagranie wideo
    57:00

BONUS: Obsługa wymagającego pacjenta. Praktyczne techniki i wzorce zachowania w sytuacjach kryzysowych

  • Nagranie wideo
    01:05:00

Jak uzyskać certyfikat ukończenia kursu?

  • Instrukcja
Patrycja Zawadzka

Patrycja Zawadzka

Radca prawny w Cieciórski, Wacławik Spółka Partnerska Radców Prawnych
Specjalizuje się w prawie medycznym oraz ochronie danych osobowych z perspektywy placówek medycznych.

Na co dzień zajmuje się kompleksową obsługą prawną podmiotów leczniczych z całej Polski.

Przygotowuje placówki medyczne do kontroli zewnętrznych, czuwa nad poprawnością dokumentów i procedur. Ma bogate doświadczenie szkoleniowe, a dzieląc się wiedzą z przekonaniem kieruje się motto kancelarii - "po prostu, po ludzku".

Nie czekaj! Już dziś poznaj praktyczne wskazówki dotyczące ochrony przed skargami i roszczeniami pacjentów!

  • Poznasz zasady odpowiedzialności prawnej za błędy medyczne placówek medycznych i osób wykonujących zawody medyczne.
  • Dowiesz się, jakie błędy medyczne zdarzają się najczęściej w placówkach medycznych oraz jak im skutecznie zapobiec.
  • Przygotujesz niezbędne procedury postępowania w razie złożonej skargi.

Uzyskaj certyfikat

Po ukończeniu wszystkich lekcji kursu wygenerujesz imienny certyfikat zakończenia szkolenia. Będzie on potwierdzeniem nowo nabytych kompetencji w dziedzinie profesjonalnej obsługi pacjenta.

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.

Dla kogo jest kurs?

Managerów placówek medycznych, którzy chcą poznać sprawdzone wskazówki, jak profesjonalnie i bezpiecznie dla podmiotu reagować w sytuacjach skarg i roszczeń pacjentów unikając ryzyka wypłaty odszkodowań.

Właścicieli placówek medycznych, którym zależy na właściwym zabezpieczeniu przed możliwymi błędami personelu.

Pracowników rejestracji, którzy dzięki wdrożonym procedurom zyskają pewność, że profesjonalnie reagują na kryzysowe sytuacje skarg pacjentów.

FAQ

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.